wtorek, 5 września 2017

8. Oya?



Cześć!
Weszłam dzisiaj na Katalog Grafików, by przejrzeć nowości. Doszłam do blogów zaktualizowanych 4 miesiące temu. BYŁAM TAM I JA. Fakt, że przez wakacje niewiele miałam okazję zrobić, przez obronę, a potem słodkie wypoczywanko, ale wracają długie, jesienne wieczory, więc wracam i ja. Wrzucam wam dzisiaj dwa szablony, które wykonałam po cichutku dla dziewcząt. Kolejkę otworzę prawdopodobnie pod następnym postem, bo mam kilka zaległości i szablony, w ramach wygranej na Lapidarium Narutowskim. A także dwa główne, właśnie na LP i Mangowe Wywiady.
Robię to po to, byście wiedzieli, że wracam do żywych! 


Szablon dla Ashtray Heart


Szablon dla Kaori Fukao

No. To widzimy się niedługo i szykujcie się na otwartą kolejeczkę. <3

4 komentarze:

  1. Oya Oya?
    Cudowne szablony! Pierwszy podoba mi się troszkę bardziej, co nie oznacza, że drugi jest gorszy! :))
    Czekam na kolejne prace :))
    Życzę weny i pozdrawiam!! <3
    PS: Uwielbiam za to Oya Oya i gif :))
    PS2: Masz śliczną ikonkę tam na górze przy tytule <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablony prześliczne, zwłaszcza ten drugi mnie urzekł! :) To wszystko przez tego kota, ja to wiem!xD
    Ojej, kolejeczka? Kiedy? Bo bym się chętnie "wepchnęła", bo niby mam szablon, ale nie do końca mi odpowiada :))
    Pozdrawiam i czekam na kolejne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklepuje Ci miejsce. :) Szykuj sobie zamówienie. :D

      Usuń

Czytelnicy: